Profile Photo
Actions
General Info
_FieldCaption_Name_View
Alicia
Country
United States
Gender
Woman
City
Fredericksburg
rate profile
4 votes
Profile Photos
Description

Hiya!!! I’m a Little bout 3ish when I full on Regress :p I Love my Paci and Lion King Stuff whole lots!!! I’m kinda Shy but once I’m used ta ya I’m very Clingy/Attached ta my Daddy/Mommy :) I’m still working on fixing myself both Mentally (cuz of past abuse) and Physically (also from abuse). I’m also a Straightforward/Honest gal once I start texting/talking so I’m sorry if I Overload ya....I like ta be understood. Sometimes I gotta go hide and recharge mentally/emotionally and I usually just hide in my bunk bed cave lol so I might not text much those days. I also love Gaming/Streaming so I wanna be able to game at least a tiny bit with ya :)  My Kik is Lilredali with a Fox as my pic if ya wanna chat :) 

Custom RSS Feeds
Empty
Timeline
All posts
5 days ago
AliFox89 is now friends with DL_Canada420
5 days ago 0 likes 0 comments 0 comments
AliFox89 is now friends with SnuggleBunny
5 days ago 0 likes 0 comments 0 comments
7 days ago
AliFox89 added a photo
7 days ago 0 likes 1 comments 1 comments
AliFox89 info
7 days ago 0 likes 0 comments 0 comments
AliFox89 wrote
Gonna try and make/keep online friends on here.....I miss y’all I was texting on kik already. I’m weak lol so I got my kik back for a bit, I’m hoping my head stays away from the past for longer time
7 days ago 0 likes 0 comments 0 comments
16 days ago
DaddynBabyBoy wrote AliFox89
Take all the time YOU need and put yourself first above others
07.02.2019 1 likes 1 comments 1 comments
AliFox89 wrote
I’m sorry but I need to heal from past abuse, so I will be off this site for a bit.....I might keep my kik but I make no promises. I’m sorry for wasting anyone’s time. And thank ya kindly for the online friendship :)
07.02.2019 1 likes 0 comments 0 comments
AliFox89 is now friends with BeachbabyI
07.02.2019 0 likes 0 comments 0 comments
18 days ago
AliFox89 is now friends with Chris2373
Chris2373
Anyone want to chat? I'm an open book
06.30.2019 0 likes 0 comments 0 comments
20 days ago
AliFox89 is now friends with SantaClaus
06.28.2019 0 likes 0 comments 0 comments